Igår och idag

Igår skulle mitt gudbarn komma med sin mamma över..Vi skulle ta picknick i hagen och mitt gudbarn skulle  få pyssla så mycket hon ville med bingo ...Och sitta på han ,skritta runt hagen...Men hon låh hemma i feber,så de blev lite snabb fika med pilla o benjam ,sanna ,,,hos sara på sjukhuset.Benjamin fick påskpresent av oss..Träpussel ...Och rasmus fick av dem en söt sommar overall...Tackar så mycket igen..
från saaras blogg,snodde jag bilden på oss..Åh ,jag måste ta mej till frissan o få till en frisyr,på skallen..Alltid nu mera toffs,annars sitter håret i rasmus händer...
Idag åkte min sambo och min lilla dotter till göteborg,de kommer hem i natt nångång..Pekka osv,de kom med hyr bussen,de hyrt och plockade upp dem  här hemma.Önskade jag oxså kunnat följa med,men rasmus är för liten att vara på en sånt ställe,men man blir så sugen...Jag bakade iställe en massa bullar.Så nu kan man fika hos oss oxså=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0