En dag igen

Åh suck, idag kommer de ner nått blask i från himlen...de har de gjort i stort sett sen jag klev upp ur sängen,i morsse..=(
Åt frukost,gjorde iordning lillgubben.Elda..Åkte sen och kasta på återvinningen,jag försöker  sopsortera lite plast,glas o papper,mm...Sen svängde jag förbi jobbet,Hälsa på..jag Fick lite mat där..Lilla ramus, han va populär...Han blev fotad,och kommer med i tidningen på jobbet...Kul kul...

Vidare därifrån igen,så hämtade jag min lilla dotter från skolan,vi åkte och stor handla..Så himla skönt att ha en ide spruta med sig,på vad vi ska handla osv..
Å när vi va klara där så i ruskvädret,så  brassa vi fort hem..Å Nu känns de som jag vill inte gå ut nån mera för idag..
Väntar nu på att dumlekakorna ska bli klara som min dotter har bakat..
Fredags eftermiddags fika=)el godis=) Gott är de som=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0