Dagen dag

Idag så var de meningen jag skulle upp å hoppa tidigt.Jag hade planerat Öppna förskolan i Halstahammar,st Lars Kyrkans....Planerna sprack att vara där till nio..Jag snoza vidare,tillslut hade jag tryckt av den.trodde den skulle ringa 8,men jag hade stängt av den,istället..Kom dit iallafall kl 1030,med rasmus...(de öppna klockan 9)
Alla små barns mammor hade tydligen kommit..Men de tog väl hand om mej..Jätte gulliga va alla....=)Så vi satte oss i högen av alla andra på en stor stor matta..På slutet var de sång stund och de gilla rasmus hej vilt..=)
Nu blir de nog lättare nästa Onsdag att ta oss,dit för de var verkligen roligt...
Vidare därifrån så skulle vi Möta upp  mormor på Vårdcentralen..Följa med henne...
Nu är vi hemma och lillgubben sover.själv har jag Diskat och nu tar jag de lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0