Bildbomb från i går=)


Igår följde vi med Pilla till öppna förskolan på Gryta..Första besöket för rasmus..Rasmus börjar bli så social och så med i blicken..Tycker de är viktigt att träffa andra barn..
Jag tänkte jag ska testa några olika Öppna förskolor.Tycker de som kyrkan har är bättre,de är som mer jordnära på Nått sett..Lite roligt var de ,för hon som jobba där fråga om de var lika gamla pilla son och rasmus...Rasmus är ju så stor och som hon sa-Han hade jeans och en pike tröja.Han såg så lillgammal ut..

Hemma sen senare satt store syrran lite vakt,under tiden jag baka Havre bröd,som jag mummsat nu till frukost med kaffe..Jätte gott och super enkelt att baka.

Började oxså med tavlan som jag ska trycka Hand o fot av trycket på lillgubben...Måla den blå,sen ska jag trycka dit, idag svart hand o fot..Jätte sött"Finns på panduro att köpa,vet nu inte vad den kostar,för jag fick den i present av  mina döttrar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0