Tisdag

Idag har jag jobbat i sala en liten stund,sen åkte jag hem snabbt,för att rasta hundarna och så iväg på utbildning elller typ nån föreläsning...
Jag har tagit ledigt från mitt ena jobb för att kunna gå på den..
Första gången jag besöker hakongården,hotell,resturang osv...Mycket fint ställe tyckte jag de va..
Utbildningen handla om asperger o adhd,vilket är otroligt intressant...Å så vanligt de är nu för tiden...Nästan som en modefluga??
Sen fortsatte Nästa tid ,med Rösthallucinatoner...Ååå de va otroligt intressant...Mycket lärorikt...
 
Ordspråk;
-----Klappa vargen iställe för att peta den med en pinne=)

Förstår ni vad de menas??
Jo,Fick lära mej att bättre klappa med en mjuk hand iställe för att reta upp människan med en pinne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0