Söndag

Igår jobba jag på fm..Sen senare va jag å älsklingen in och handla ..
Åt en bit mat ute...Mysigt så=
 Han hoppa av  på landet,
och på vägen hem så Händer de som Inte får hända,Har aldrig Hänt tidigare för mej..Jag har min dotter saara i mobiltelefonen..Vi pratar om mat,va ska jag handla,jag ser Rådjur....snabbt saktar jag in farten i mörkret,och dumma rådjur,vänder sig snabbt bort o vänder sig blixt snabbt igen tbx Rakt mot min bil..
Jag hör mej själv säga Å NEJ Högt.....Såg att de va en unge,killing men ändå...jag vill inte ha detta på mitt samvete...BAMBIN som e så söta??...

Jag hör ett duns o de gjorde saara med i telefonen....
Kör bilen mot väg kanten,trycker på Varningsblnkers...Hoppar ut och tittar om jag kunde se den lilla bambi ungen i mörkret,men näe...Ååå,Nu kommer den förmodligen ligga och pina sig bort från livet...Känns så hemskt När sånt här händer...För skada sig de gjorde den,frågan är bara hur mycket??

Ser inga skador på bilen och de är ju skönt med tanke på den ska besiktas....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0