"Knäppa med fingrarna"

Min första lediga dag på tredagar i rad...
De var som att knäppa på fingrarna,så satans fort gick den...
Idag har jag vart på information på olivia..Vi satt och pratade om personlig assistent..Much intressant samtal,men måste ta hem det och  fundera...Låta de lägga sig lite...Prata med saara o Höra vad som "tycks o tänkts"...Slå våra kloka Huvuden  ihop??Mera papper att läsa om...Men man ska alltid ta reda på så mycket information om vad som passar bäst för oss?och sen betyder de att de passar oss men inte för en annan...

Sen bjöd jag på Hemmalagade  Köttbullar ,gräddsås o kokt potatis till lunch ,hemma,,,,,med fruktsallad o glass till efterrätt åt hela familjen...Blev bjuden på middag senare på en resturang i stan, av min älskling....Mysigt o gott som bara den´... 
Har fixat med kaninernas Búrar idag..."Dessa Bajskottar"=Z
Vart till stan o hämtat ut Bård till Saaras Nya rum..De är jätte fint...
Längtar tills Vi flyttar tillsammans  för gott <3 <3 <3     SNART snart snart =) <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0