Nu äntligen Kväll

Sitter tillsammans med min lilla stumpa vid köksbordet här hemma(Nu)...Jag med Kaffe o Falurutan smörgås och ost till ,de är min Kvällfika o himla guda gott tycker jag..Hon,min dotter, tränar Franska högt med sin mössa på huvudet,(förstår inte varför man har mössa nu förtiden både ute och inne?lite roligt ser de ut,men men)))

Allvarligt talat,jag kan ingenting om franska,så mej kan hon inte få nån hjälp mer än jag är en jäkel på säga/ och stötta henne -Gud va du är duktig.Va fint och jag försöker apa efter några ord....som voa,osv..Kanske morssan lär sig oxså franska på köpet?asg,men de är ett himla fint språk tycker jag ..

Men vi önskar henne lycka till så klart med alla 11 sidor glosor som hon traglar med..De är ju hur svårt som helst...=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0