Inte lätt alla gånger

Åh vilken dag de har vart idag..Inte lätt att vara tonårs morssa =/ alla gånger..
Min lilla dotter hade på dagen i skolan Hittat ,att Bandet Nightwich skulle göra spelningar..En i sverige och den i Göteborg.Japp Nu var cirkusen i gång.=/.Jag kan aldrig tro att hon har lärt sig något efter den lexionen..De var sms,sms efter sms  som trilla in i telefonen min,Hemma från henne..
Jag försökte slappa en stund då,men hallå hur lätt va det??
Jag själv,Tyckte Nopp,Varför??ska hon dit.............Ge mej en andledning??..

Å sen var sms terror igång..Och jag viste jag kommer att ge mig tillslut..
Så är de nästan jämt...Mamma viker sig..vad gör man inte för sin dotter??Men en vuxen måste ju med...Och hon och hennes kompis de är redan på väg dit...
Suck..
Nu är i allafall biljetter bokade,min älskling hänger på,och hennes kompis föräldrar...
Nu är de Nightwich "kackel"  som gäller,fram till 10april mellan de små damerna...Här kommer 2 av stora fansen=)..................hehe...............


Sen min ena labbe ,ja han skulle jag kunna haft ihjäl idag..Förlåt men de är nån jädrans löptik som gör att han fungerar som En IDIOT till hund..De är precis som han tänker med pitten och de gör han säkert oxså.?.Han är hemsk..Testar max mitt tålamod  o spelar dumskalle jävligt bra..
VILKEN DAG alltså..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0