svar-

Många undrar ,Hur jag kan trotts allt som har hänt,och hur läget är osv vara så lugn,så posetiv osv tänka framåt..
Här kommer svaren-




Ja ni skulle bara veta,Vissa dagar kan var Hur ner som helst på mej,men tur att de inte är så många dagar..
Jag försöker ta avstånd av de som tar på mej..Och umgås med de som ger mej Energi..Vissa saker kan ta energi,men de ger oxså en massa...

Sen brukar jag tänka många gånger,,,,,att de finns Krig i världen,folk har inga hem...Kan inte förreställa mej Vad de får kämpa?!
De finns Naturkatastrofer som gör att familjer splittras,men de orkar ändå gå vidare...så vad har man för val Här i livet?Jo Kämpa ...
Med stöd runt så går de...Precis som vi är stöd åt Två fadderbarn i indoniesien..Ekonomisk stöd...
Jag har aldrig vart Nån som har tagit av livet person ,utan mer åt Jag ger gärna av mej själv...Bidragar gärna åt olika fonder som berör mej...Barn o djur...olika svåra sjukdommar....
Där är jag nog en person taget ur en bibel,Haha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0