Dagen kom o gick....

Har jobbat idag från 7 på morgonen till fyra på efter middagen..Fy vilket pass..sen hade vi ett möte efter lunch på jobbet..Å jag orka knappt inte ens tänka ,så trött var jag..Näe min kropp passar bättre jobba 5 timmar sen en paus  på några timmar o så kan jag jobba lite till...Typ en delad tur...

Sen efter jobbet så hämta jag stackarn som hade slutat tidigare från skolan från stan...Å så vidare ut på landet tilll min särbo..Decka på ynka Några minuter i sängen..så slut var jag..Min kropp skrek ÅTERHÄMTA DIG, gå o sov!!!!...Ja fy va trött jag va...De e grått,de e kallt oxså idag..Vem har snott sommarvärmen??Allt är så mycket enklare  När de är sol,å lite värme..Eller Hur??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0