Tisdag o så himla ,,,,,,

Trött....Jobbade på fm fram över lunchen..
Men mina tankar var inte på jobbet,fast kroppen var där..

Tänkte på mig själv,på livet som jag levde,Igår,Här och framåt i tiden..
Minnen..
Fina o sorgliga..Lätta o Jobbiga...
Men jag sa inget,till Nån jobbar kompis, mer än jag tror jag har glömt min hjärna i kudden...Jag ville ha det så idag..Här o Nu denna tisdag...

Jag antar att så här kommer de vara..eller jag vet att de kommer vara så Här..
Acceptans,med tiden..Tiden går o kommer..

När de blir så Här(Känslo mässigt) är det Otroligt viktigt att Jag tilllåter mej själv Känna så,fast jag kan önska (/tänka) i bland att krypa ur skinnet...Att andas riktigt,Å inte fuska med mitt sovande,o så maten..A o O,i överlevnad...
För De tar så himla mycket energi...

De är så HIMLA viktigt att LYSSNA på kroppens singnaler,man behöver inte vara på topp varje dag...
Att visa sin sårbarhet är en styrka i sig..
Att kunna bemöta den andras svaghet med ett ärligt sett är mycket vunnet mellan två individer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0