Ikväll

i kväll har jag vart på föreläsning/utb.....De handlade om bild terapi..Jag var jätte trött av all friska luften jag sugit i mej under dagen..Gääsp gäsp  o hoppades verkligen att de skulle va värt  kvällen??Tänkte många gånger-shit om de blir en tråkig, gammal, långsam, avlång, eller fyrkantig tant som skulle berätta Nått...Då somnar väll jag??
Men surru!!
Den var kanon=)jätte intressant..
Vi fick hålla på med pensel ,färg o papper..och hon berätta massor,Viktigt och oviktigt,men HUR himla nyttigt de är....
Lärde mej om att alla är "NORMAL STÖRDA."..haha å då menar hon vi som springer och kollar om vi har låst dörren 100gånger,eller stängde jag av kaffe bryggar osv
shit kul=)
Å så var de kaffe paus med fika macka till
Så nu är jag "Hög" av all¨kaffe..
Skickar in Blomman jag målade där,senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0