Bild bomb från mälarn

Jag följde med idag ,ut på mälar isen...Och inte nog med det,Jo,, i BIL=z
-Vist är livet spännande,säger min älskling åt mej..... =)ska man le eller??

Jag har respekt för bil på is..spelar ingen roll Hur tjock is de är så de är bara så..säga vad man vill...men nu så här efteråt,9 timmar så (när jag har fått smält allt)-tack för en mysig fm,älskling..

Bozzen var med och sprang,och skällde väll mest...Tror att han gillar att höra sig själv?
Tony och hans tjej var oxså med deras bil på isen, de fiska..Hur trevligt som helst..
Hon och jag tog sen en kaffe rep i deras bil=)långt ute på mälarn...
Aldrig förr har kaffet smaka så gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0