Arosfortet

Ja,jag vet inte vad jag ska skriva om det,????
Jag Har vart där med ellinor,Moa min dotter och hennes  kille idag..mm...........vad skriver man efter en 2 timmars pass där,JO jag har blivit GAMMAL,,,,jag insåg de idag....Jag är inte ung nån längre...uhhhhhh,får gråta en skvätt  och allt känns lite bättre..
De kändes förjävligt att inte knappt orka klättra upp o ner hit o dit...Inte fatta man heller vissa gåtor som dök upp i cellerna som skulle lösas...På tid..snacka om stress!!Stressad man blev!!!.Dö jobbigt ju =) att helt plötsligt andvända hela skallen...TÄNKA TÄNKA TÄNKA............................................................................................................................
Näe,de  stället var faktiskt gjord till ungdommar insåg jag snabbt..
En mini o max ålders gräns skylt kanske??innanför entren??så man har chansen att vända..............
Kommer senare en bild bomb därifrån,Vi hade i allafall Kul tillsammans

Ha nu en underbar fortsatt Kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0