Tors-Fre o Nu lördag

Japp,och inte har ni fått läst nått...
Tiden har bara sprungit i väg ,så där,Här hos mej..Semestern börjar lida mot sitt slut..Känns jätte konstigt,tbx Över morgon=/...
Hej o hå.

Lite har de hänt,ett nytt liv har landat hos oss.Han heter Pelle skutt och är snart 2 år..Meningen va att han skulle få flytta till bingo och bli sambo med en Häst..Men Pelle va så social och snäll så jag blev kär i han..=)Så han är kvar än så länge,men meningen blir väll så småningom att han ska bli bingos kompis..
Jag har vart på landet torsdag-tills nu,med minsta dottern o hundarna .

I torsdags tog vi en sväng till stefans stuga ,skit sent på kvällen, där va Han o jörgen och skulle fiska Kräftor...
Ett riktigt fint ställe,sommarstuge område....Men Fy va mygg de är där...Jag har inte gjort nått annat än rivit mej på kroppen..kliat o kliat................
Nu ska jag åka till stallet med lilla flickan..
Ha de så gott
Jag Åter kommer senare om fredag o filmtajmen med dotter på kvällen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0