fredag o så mycket

Vilken dag,de har vart...Fredag o avslutar den med så Mycket ..Suck=(
Ja,de börja på fm,fint...Skulle ta ut ett paket som Aviet  var skriven på min dotter..Ingen rek brev eller så..Kommer till J-a stället man ska hämta ut,då var de en Ungtupp sommarvikarie,bakom den där glasdörrsliknade..Ja ni vet?
Han var ju så paragraf störd,Nej de gick absolut inte att ta ut -Utan en legitimation på min dotter..Ändå har jag en liknade Fullmakt ..Å jag gav mej,tillslut efter att han ringt runt sin chef o post sup o blabla ..(.skit på dej!!!!!Tänkte jag))
Jag drog i väg till  avd Överförmyndare  på Kommun..De här gällde min dotter saras Paket och jag vet va viktig de här är för henne..Dundrar in och snor Åt mej en tid av nån tant som jobba där,så hon fick ingen lunch...stackarn Hon fick ut för allt..Jaja ,,,,fast Hon får skylla sig själv att hon jobbar där?Å de är faktiskt ett service yrke..
Tack o båck till slut för all hjälp..Och de här paketet Går nu tillbaks åt Konkurs drbbade On off..Inget går att göra för den skull..

Kvällen avslutas med att älsklingen min tittar på min bil genom fönstret Ute på landet....-Hörru du,De ser ut som du har punka Hör man...
Mycke riktigt de va de...
Tack mitt hjärta att du hjälpte mej i kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0