INte ett dugg konstigt..

Snart har de gått ett År sedan Jenny dog..Vissa dagar i livet har vart så man inte har lust att slänga av sig täcket på Morgonen,man vill bara fortsätta ligga  under..Man har funderat på meningen med livet en o två gånger efter det..Jag kommer till samma svar varje gång..
-Jag var bara Hennes mamma.Jag gjorde verkligen så gott jag kunde..Gav mitt allt.Kämpade..
Vissa saker som Hände på slutet önskar man så här efteråt ,att man Hade stått på sig,men de är inte så lätt När Hon var vuxen o myndig..Då tänker jag på Läkar besöket..Jag var tvungen sitta kvar i väntrummet..Önskar jag hade klämt in mej istället..

Sen hoppas jag Att ALLA VUXNA människor tar sig en TANKESTÄLLARE om skildsmässobarn att de Är oskyldiga..DE ÄR ALLT FÖR VANLIGT ATT DESSA BARN GLÖMS BORT..å då menar jag att TAPPA INTE KONTAKTEN med dem..De är för många barn som mår skit pga Vuxna människors sjuka värld och Beteende..DE är lika mycket DITT ansvar som MITT...Oavsett om du e pappa,mamma,farmor,eller morfar,kusin,eller faster eller moster eller lärare,eller skolläkare osv...

De är otroligt viktigt med barndomstiden..
Jag tycker de är inte konstigt att man läser att  självmord Ökar,att unga skjuter ihjäl folk,oskyldigt.Att så många knarkar o är unga fyllerister osv...I DAGSTIDNINGAR
INTE ett dugg jävla konstigt,för de är vi vuxna som har skapat denna värld...
De räcker inte att en bryr sig ,utan de Måste va alla...
SÅ JAG SKRIVER-Bry dig,Lägg dej i,,,du får så mycket TBX senare...men gör det på Rätt sätt,INte klanka ner,utan lyfta människan/BARNET istället,först..ETT ex;Även om ett ungdom knarkar,så har den en orsak till det,precis som en vuxen alkoholist.Man är fast idet.men den varelsen har ÄVEN ANDRA GODA SIDOR..
SE INTE BARA DET NEGATIVA!!!!!!!!! I ditt liv o andras..
Ett annat ex-dementsjuk,som kan vara din släkting,,,som inte kanske känner igen dej När du hälsar på..Kan va skit jobbigt Nog att man inte orkar hälsa på...Men vänd till nått posetivt,DEn lever,o uppskattar säkert få främmande..De är fin,även om den har tröjan o kanske Nattlinnet under hänger o allt kan kännas tokit i dina ögon...SE MÄNNISKAN som den är..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0