Kvälltur till Kyrkogården

Jag ville åka dit ensam o gjorde det Oxså.Tände två ljus...I morgon blir det 1 år,sedan Jag hittade henne avliden..
Året som har gått Har vart ?? Finner inga ord som jag ska beskriva känslan,för er.....
Känslan då jag hitta henne var som att slita ut hjärtat på mej utan bedövning..Fruktansvärd...Minns bara ögonblicket ganska bra,sen allt annat,timmarna efteråt är som en blandning mellan Kaos o dimma...
En tomhet smyger sig på ...men idag är jag ganska stabil ,Har förstått att hon kommer inte tbx,HUR MYCKET ÄN Jag ÖNSKAR...
Saknar henne Mycket.
Sorgsen att Hon valde fel Väg...
 <3 En Ängel kom o vände om <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag skulle vilja komma ut till hennes viloplats, bara besöka henne en stund,men de känns svårt både rent känslomässigt o rent praktiskt..inte bara att åka...

2011-02-08 @ 15:23:29
URL: http://linusstorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0