Ibland??Personlig utveckling på dej, Hjälp,.........

Kan man undra varför vissa människor finns i sitt liv?Man kanske är släkt?Man jobbar ihop,man trivs ihop?Är en plågoande i sitt liv,o de är hit jag vill komma..
Människor är olika...
Jag är jag..Du är du...Acceptera det!!
De finns ingen som är född perfekt Här i livet..Inte jag,inte du..Men jag trivs med mej själv,mitt liv..Men har du en plågoande,i ditt liv,så börja fundera varför?Vad är de som tillåter dej till det....eller rättare sagt,varför tilllåta den plågoande fortsätta...Även Hur nära eller långt bort Ni KÄNNER varndra eller har att Göra med varandra,så Har du ett annsvar över dej själv att DU SKA MÅ BRA...Å GLÖM INTE DET!!!

De finns inget som säger att Ni måste ha Kontakt,men innan du säger upp denna ?
Så Ta rensa ,ta snacka med den o Gör klart över känslor som du Bär på EN GÅNG FÖR ALLTID,Så,, inte du går och fundera mer,att varför blev de som de blev?osv,för då är de en ny sort plågoande....Dessa oklara frågor...Annars om de inte Går att prata om det så,säg Rakt ut-De fungerar inte,mellan dej o mej,Jag blir bara så jävla ledssen o de tänker jag inte vara mera...Jag vill inte Ha med dej att Göra..Lämna mej ifred tillsvidare...ENKELT O KLART!!!men Glöm inte att tänk över först att du står för det oxså...
DE är HÄR o NU som gäller idag,de som har vart,är HISTORIA...

De är så att man måste Rensa i sitt liv,både matriellt o allt annat ibland...

Vänner kommer o vänner går...Riktiga vänner stannar kvar ,stöttar o ställer upp..Inte ger dej bara mörka moln omkring dej...Å en riktig vän,tycker om dej med allt som finns i Garderoben...De Gäller dej oxså...
Människan är som en bok?och man väljer sitt Kapitell o Innehåll själv om du tänker efter?
Gör ett så bra kapitell som de bara Går av ditt liv,de är du skyldig dej själv...Vad är viktigaste?vad betyder mest för dej...Vad ger dej Näring?

Men var ÄRLIG åt dej själv....Vågar jag så vågar du,STÄDA UR....o släpp in NYTT LIV...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0