Trist

I bland går de inte som man tror.Jag idag,börja jobba halv åtta,på morgonen..En skulle börja 7,men som va sjuk..Sånt Händer att man blir sjuk..På andra avd jobba en jätte bra jobbar kompis,de flesta är ju faktiskt Kanon personal...
Men så får jag ett samtal ,att bemaningstjänsten inte får in nån  ersättare...
-Men hallå!!skit konstigt de är ju hur många som helst som är arbetslösa,och ingen kan jobba??Rimmar inte i mina öron...=(

Grr,de här bådar inte kul?en avd som man ska va två,ska jag fixa själv,Hm?
-De klart sa min kollega ,vi fixar de här,som jobba på andra avdelningen....

De klart allt Går,men på vilken bekostnad?Jag jobbar med hjärna o hjärta...
Skit trist När de blir så Här..De känns som man  springer igenom de boenderna...Inte rättvist varken mot dem eller mot mej?

Jag la in en Högre Arbets Växel...................

När jag slutat så skulle jag förbi marknaden,för att köpa en jacka åt min lilla tjej...Ja då fanns inte storleken kvar..=(Jackan fanns bara i stora storlekar...
Kom hem,somna av trötthet och slut i kroppen.Jag sov inte så mycket Natten innan,baraför åskan gick...Hatar verkligen åska..Tycker de är obehagligt När den går över blixtrar o smäller direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0