Vi lever allt mer med piskan

Över ryggen..Men för vem lever vi?Vem har lagt piskan på ryggen??
många gånger hör man Å jag är så trött,men ändå söker man heltid på jobbet...Å då jag som har stannat upp,här i livet,Undrar Hallå!!!Hur tänker du???vakna....=0

Se nu till att du hittar en balans i ditt liv..För vem,Jo för dej själv...
Vi ska prestera.Helst ska du vara 25år,med 40års utbildning,Träna,o va duracellkaninn i arbetslivet..Nej tack de passar inte mej nu..
Jag står i livet,ganska stadigt..Jag vet vem jag är.Jag vet vad jag kan..Sanningen o verkligheten är att jag måste stå ett tag still i livet..stanna upp..Ta in vad andra säger o känner..
Tänka efter vad mena den?
Nyttigt..allt mer springer vi snabbare framåt o missar,vårt jag....Vem är du?

Jag lever med barn,underbara...

En pappa som har gemensamvårdnad över lilla dottern,som missköter sitt annsvar..ska ha gemensamvårdnad,men träffar,,,,,,,ja vad säger man 4 månader har gått på de här året och de har inte setts..Pappren som skall skrivas under,slarvas med ,fast de är så enkelt att läsa...Presenter köps åt den andra dottern som är äldre men inte till lilla..JA Hallå där,??jag har stannat upp,jag ser de här och de gör även din dotter..
Nu har jag stannat upp och ordnar till de här för hennes skull..
Hon är värd all respekt,kärlek o trygghet...precis som alla andra..

Möt andra som du själv vill bli bemött..
Ge kärlek som  du själv vill ha??..
Respektera den andra,så blir du respekterad själv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0