Torsdag

o jobb fm..Jag är virrig idag,kan vara sviter av gårdagen..Jag tjonga in vänster örat i bildörr,Igår när jag skulle hoppa in i bilen..såg stjärnor,o kändes som de vart värre när jag såg att de blödde,oxså...De var så trång vid parkeringen...
Va trött man blir på sig själv när de händer så där....

sov så illa den här natten,för att de dunka..Kändes som de skulle exploderar till atlanten mitt Öra..
Så jag tog en extra tupplur på eftermiddagen idag efter att jag hjälpt saara i väg till sjukhuset..
Först åt vi ladi o lufsen mat,Köttbullar o spagetti med massa ketchup på..snabbt enkelt o super gott.. sen slockna jag ett par timmar..Nu känns livet ganska Prima......
Tänk att sömn är så viktigt,för återhämta sig...

Nu stall sväng med lilla donnan..Köra Taxi taxi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0