inte orkat

jag har inte orkat plinta ner något...
Har jobbat ,sen mått konstigt..inte så jag håller på bli sjuk,men mått underligt..
Idag körde jag min dottra till skolan,sen åkte jag till sängen o sov till ,jaaaa hör o häpna till över 11..sov bort hela fm..=(................Fan va surt...

Har i allafall börjat städa bilen invändigt idag..Vårstädning..Damsugit innut i o torkat allpanel,o rutor....Nu e de bara tvätta utvändigt kvar..Duktigt gjort..men gud så tråkigt de är.
Jag Gjorde det  på statoilmacken,Här i hallsta..
Jag måste bara fylla i här att --Vilket kaos de va,Kö på tvätthallen,Kö på damsugarn o lufta hjulen..Folk va irriterade på ingeligen igenting...men alla skulle fixa det idag,när de va 14-16 grader o soligt...Helt sjukt alltså=/...Flera gånger stog jag där (och kom på mig själv)o bara ruska på huvudet o titta rakt ut på de som hände..Tittade rådlöst bara....=0           så de håller på,
Äldre 60 plusare,de hade då ingen tålamod alls på varandra..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0