I bland e dagar bara så

Rörigt av känslor..Å jag e inte Gravid !!

En dag av oro -eller ängsla,
-skratt  som man INNEHÅLLER så man tror man dör eller som magkramp o tårar,ja jag höll inte på kunna sluta skratta?

som växlar till  en lycka,eller mer som ett varmt Rus i kroppen en tillfreds aktig känsla,,,,,

Kryper fram En Tomhetskänsla av många frågor om mitt liv ??Jag fattar ingentig i bland,,,av att mitt liv är bara så Här..
Jag går Runt och Bär En enorm saknad,speciellt efter tre Önskningar..

Studdsande i kroppen har jag TRygghet eller en speciell värme som sprider sig i kroppen  som växlar till en otrygghet,,Skit drygt...Vem är man??Kan man de här,vad händer sen,Bla bla bla...........

som en sorts  Räddsla att marken under mej försvinner,eller mer åt att mattan under mer rycks bort igen..

Tårar trillar av både känslan av en enorm skratt anfall jag fick och även Att jag grät senare av dagen av känslan(Jag vet inte faktiskt va jag grät av?))Kanske en trötthet som gör Krokben kommer krypande på kvällen....
Arg har jag oxs¨å hunnit blivit mellan svängarna..Eller irriterad på folks klagande av ingen ting igentligen...Men hallå!!=0
Stol att jag är den jag är....att jag har levt ett liv ...Ett innehållsrikt iallafall...
Kramande i mej kan jag känna ångesten i bland,,, av att jag vill mer,av livet.Hungrig på livet...Men har lärt mej att ångesten älskar oss men inte jag den..så fan ta den --Försvinn!!Direkt,på stört,å då gör den det..Coolt=)vilken kraft man har av bara tanken........
Mm listan kan göras längre....

I bland e dagar bara så Upp o Ner,men de är ju de som kallas livet?
Ödet ger inte mer än vad man klarar av sägs det..Å faktiskt är de sant.......

RÖRIGT INLÄGG???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0