Hjärnskakningstider

De är påsklov Här i västmalandskolor...skönt är väll de..

Min minsta dotter gillar hästar..Åkte med henne o hennes kompis till ett stall 1 mil i från vårt hem,se tidigare foton där ifrån taget..En underbar dag,att va ute..Påsklov innebär,en massa åka hit o dit för mej.,fast de är det ju annars oxså=/.men lite mer..jag själv är ledig från mitt jobb idag..

Hämta hem dottern senare ,då Har Hon ramlat av hästen..spår av, att ha ramlat av ,-har hon på Näsan..De lät inte så farligt,men När hon berättar mer så har hon nog fått en lindrig hjärnskakning..Singnaler som må illa, slagit till bakhuvudet osv..Har ringt å rådgjort med sjukvårdsupplysning,å de sa så länge hon inte kräks så e de nog en lindrig..Ta de lungt va tipset åt henne..

Min älskade gumma  <3

Så Nu alla De är hjärnskaknings tider.............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0