Fredag

Ifredags så jobbade jag sen på eftermiddagen så åkte sanna och jag till Hagbyn,de ligger ganska långt ute på landet iallafall..Vi åkte vilse,som bara den..Hamna i svanån...Hehe..
Men tillslut kom vi till Pride och camilla..
Han va jätte stor..En fin herre ..Ståtlig o lite tjock..
Lite lortig,men verkade hur snäll som helst med Mycket egen vilja....mm...=0 ????Mycket tankar gick i Huvudet Nu på mig o säkert på sanna...Ska vi bli Häst ägare ??va framför allt en fråga som sanna gick o tänkte på=)

Jag sa till sanna o camilla ,,man måste Våga chansa Här i livet ..Ja sa camilla..Tro mej, jag har gjort det..Gör av mej med allt ..och hon skulle börja om på en  ny kula...Vilket va en jätte stort steg,för henne..
Man måste tro på sig själv..

Efter 1,5 timme i blåsten  ute så for vi hem igen..
Nu skulle vi fundera o snacka vidare och ge ett beslut ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0