Efter allt

Efter allt,nu så är de faktisk kväll..
Åkte förbi Coop,sprang in o handla typ Påskmust osv en massa annat nyttigt,,mm..betalar o springer ut i bilen...Då har jag tidigare inne i affären gått förbi godiset...Näe,jag ska inte idag..snart Påsk ju..39 kr /kilot,ja de är ju som gratis tycker jag..Satte mej i bilen o flytta bara runt den till i en annan parkering,å så som en magnet in igen..DE är tur att de känner igen mej i affären ...=)annars kunde man ju tro man va släkt med tattarfolket,eller tjuvarna,,,mm men Springer iallafall  till lösgodiset...Plockar till mej en påse,Nöjd o glad ,o betalar...jag hinner knappt komma in i  bilen...så har jag min hand i påsen...GOOOOODIISSS e ju så GOtt =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0