Onsdag o en ny månad...

saara kom idag,hem..Bokade taxi,åt henne...sen hade jag möte med fkassa,arbetgivare,och medarbetarcenter....
fy fan innan,att HITTA parkering åt bilen...alla dessa P-automater var ju gjorda för att ha bensinKort,Inga visa...Åkte och snurra o leta,stressad av att inte hitta nån,De här var ingen Höjdare....Hade nästan lust att ställa bilen,elller Ge bort den till nån...Den ger ju mej bara Bekymmer,o är tålamodskrävande Just nu...Känns som så...
Men tog ett gjupt andetag o kör in på Punkt bilhuset...Hatar verkligen att köra in där..får Nojja,på att nån ska komma från fel håll,eller att jag kör in fel...
Undviker att ta snurra upp på sådanna ställen om de e jag som kör...kanske löjligt,men jag är nog inte ensam om sådant?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0