Oki,

Tänkte blogg mitt i väntan på kladdkakemuffinsen ska bli färdiga....E så gotte sugen i dag,så de e inte klokt..=/
jag har vart ganska låg i energi nivån torsdag fredag,å lördag...men de har gått ändå...De e väll för att jag har börjat jobba ?
Igår var jag och sanna till ett nytt stall,besökte o sanna skulle få börja hjälpa till med inridning av unghästar..Kul kul....men för en mamma så blir man ju nojjig...Inget får hända henne...De får bara inte det...Varför ska man hålla på med sådanna farliga sporter?.............
Men jag ser att hon brinner för det,å då får man backa som mamma...Djur e bra men inridning av galna hästar de e de som skrämmer mej...

Sen på eftermiddagen så hämta jag pilla, o vi åkte sanna jag o pilla till deras faster som oxså har hästar...Ut på landet...De e så skönt nu när jag har en pålitlig bil så kan man ta sig ,utan att ha en oro i magen,Kommer vi hem...
Pilla hade aldig vart där tidigare,fast fastern har bott där i sexår.
Sanna har vart där en sväng förut...Jag lova sanna att vill hon,så tar jag henne dit ut.....
Vi fika sen,efter att ha vart med hästarna  ,
o åkte hem åt igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0