Torsdagen har flytit

Sitter här nu i köket,med belysningen endast  ovanpå diskbänken e tänd.sanna sover o sara e på lass,o jörgen ligger uppe på sängen o tittar på tv.
Jag har idag på fm Gått spåret med ellen o Alla hundarna.Jätte skönt väder<3...Å de ee så himla fint allt nu när de slår ut..men jag känner mej inte pigg..=(Vi tog en prat prommenad..=)
sen hem o försökte få liv i sara,Hon tycker om att sova fm bort,å de förstår jag,,Hon e ju uppe ganska sent..Önskat att vi hade kunnat reda ut hennes tova i bakhåret..Jag har hur många gånger som helst sagt att hon ska ta o borsta håret varje dag ,så slipper hon de här,men Näe,Har nu hotat saxen på henne om de händer en gång till..Vad ska jag göra?Latheten ,bekvämligheten har sån makt...vi blir båda ledssna när de blir så här...
Har vart till sjukhuset ,hjälpte till med duschen där av sara...Jag mådde Konstigt...snurrigt i huvudet...uch... men nu hemma
ska gå sova nu...Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0