Maj maj sköna maj

Tisdag idag,man blir ju lite dag förvirrada=/ ....
Har vart och lämna sanna till skolan,sen stanna jag med nalle o bozz,i bysingsberg.Kolla till doris som e på tjocken...ska snart ha Kattbabysar..Kul kul...Men de e jobbigt för man vet ju aldrig när de kommer o sen en oro ,över hur många e på väg,Å blir man av med dem??Största fasa..Så jag inte står där med typ 6 st...men jag har spridit ut info ,,att de e på väg...Å många har sagt jaaa,,,,till det,så de ska nog gå vägen o hitta hem åt alla...Spännande ska de bli oxså,att få uppleva utveckligen...Känner att jag har blivit mer nojjigare på de här 14 veckorna...Tappat som lite av min personlighet..Har alltid vart tålmodig,o absolut inte orolig av mej...Nu kan jag som för ingenting nojja upp mej...Urch de där måste jag jobba bort...Man blir ju så slut....
Gick med vovarna i skogen i de här sköna vädret...<3
O njöt <3
Nu hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0