Fredag

alla e lediga idag här hemma,utom sara,Hon har sin omläggning som vanligt..Åkte med sanna på dagen till sin tjejkompis denise,...som bor i västerås
Ökenråttan Collin hamna i råtthimlen idag,så vi har haft sorg igen..Sanna o jag har vart på djur affären..Handla lite oså...
Jag har vart själv o kolla på ny mobiltelefoner,,Fy fan va många telefoner de finns.svårt att välja...men jag tror jag fick en kanonpris i en affär..Köpte dock inte telen men nu sitter jag här o har ångrat mej...PUCKO...????????
snacka med en kille i Expertaffären,å de sluta med kompis pris.. <3 på en tuch telefon med suck alla finneser,kom hem o vi kolla på priset på nätet,,,typ 3000kr billigare skulle jag ha fått...=/Hur dum kan man va??Snålheten tog över där...mm,jag tror det,,,eller att jag inte viste.Har aldrig haft en samsung..Endast Nokia,o ericsson...
Få se kanske åker i morgon dit...Annars ja,,,Tänker på jenny,,Fattar inte att jag aldrig får se henne mer..Inte höra hennes röst..Uchhh..=(
De e shit jobbigt..Tugnt...Kvävande,,,
Men jag har inget annat val... att Kämpa på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0