Fredag o Nu lördag

Igår besökte jag mitt jobb,saknar det <3 insåg jag..men samtidigt skrämmer de mej,Hur ska jag orka,de är ju ganska påfrestande ställe..Jobbar kompisarna jag har de e hur gulliga som helst..<3
sen efteråt handla jag på willys,Ellinor skulle oxså handla.så vi gick runt där o plocka våra varor..
Tog en sväng in på Nisses,en alltmöjligt sak affär kan man säga att de är..=)
Hitta lite billiga Hundleksaker till bozz..o kläder till mitt gudbarn,som va på  rea.......
Gäller i bland att man har tur..

<3 Åkte Hem <3

Träffa senare efter att jag vart o handla skor med min sanna o lämnat henne till Denise,Å vart hos sara på lassaretet o hjälpt henne,,,,,mitt Gudbarn <3
Hon är så söt i den nya klänningen hon fick av mej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0