5

Idag är de exakt tre månader sen..varje dag som har gått tänker jag på Varför?
Kommer man nånsin bli jag igen?I bland o ganska ofta är de som en mask jag går och bär på..I bland ganska ofta så försöker jag acceptera sanningen är så här..Hon kommer inte tbx,Å de får mej att spynästan,för jag vill inte att de ska va så här...har även en sorg/tankar som, ex jenny  du missar allt de roliga med livet,för att du inte finns..
vakna idag tidigt..stopp iavloppet,inne på toa..Fy fan säger jag bara,Va man kan bli trött på en sån grejj...Nu e de iallafall upplöst,av rörmokare..Å de känns skönt,men innan de oroade jag mej för att hur länge vi skulle få ha de så här..Å om jag skulle bli tvungen att betala,,bla bla,pga att man bor i Bostadsrätt...
har vart till åsby,köpte rosa rosor,en sten med miss you,å ett gravljus...de ska jag åka till graven med i kväll när de blir mörkt..
Återkommer senare om jag orkar
Kramis,& Glöm inte bort att du e värdefull.De finns bara en av dej å de e du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0