Yttligare en ny...

Yttligare en ny dag har gått..
En dag som har vart shit jobbig innom mej.Extremt jobbig....Slåss med mina känslor,av mina tankar,som har vart om jenny min dotter..
Hur kunde hon bara dö?så där..Lämna mej?syskonen?Så himla jobbigt...Saknar henne så mycket och frågan Varför?får jag aldrig svar på..
Men de gör så ont i mej,att inte veta nått.Att inte se henne,inte höra henne.mm.
Tanken bara att inte få uppleva, fira hennes 30års dag,40årsdag,hennes första barn,hennes familj,jular,midsommar,semestrar,alla hennes bekymmer o alla hennes roligheter,o hemligheter...<3
De är så jobbigt..

Jag ska leta efter ett smycke i kväll ,som är hennes o hänga de runt halsen,,Nära mitt hjärta..
Älskar alla mina barn så mycket,men jenny var mitt första barn..Första barnet är ju trots allt första barnet..<3
Sara min mellersta har i dag åkt tbx till lass,jag var dit en sväng..Sanna ,lillisen,har vart i skolan,sen var de stallet som gällde hårt för henne,å de är ju kul..Hästar är bra
Nu har hon gjort i ordning dipp med morötter o gurka som hon ska bjuda



godnatt o sovgott allesammans<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0