vet inte?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva eller hur jag ska skriva de här...Är mest tyst nu,,,mest fundersam över vissa saker som händer,i mitt liv?
jag har vart upp o ner i min känslor..som en jojjo,nästan..Man vet inte riktigt hur man ska hantera allt..Blev idag i allafall så rörd,((som vanligt))Var och handla lite mat,på coop,här på byn.Fick ett sms som fick mej att fälla tårar..Gömde mej mellan hyllorna i mataffären,var ju tvunden att läsa de flera gånger,innan jag riktigt fatta,att jag kunde landa i allt..
Chippa efter luft,lugn andning..Ho ho....Oj jag ska bli Gudmor,eller en förfrågan?Och inte nog med det,ett barn som föddes på min födelsedag..Helt otroligt..De är bara inte så där,
De låter knäppt som sagt,men jag har sett de här innan..att de ska ske..Jag ser en massa saker,som sen senare får jag som avlöning för det,bekräftat att de är så..Vad är de frågan om??Vad är de som händer?Jag har som inte upplevt sånt förut,men sen jenny gick bort,börja det...
Med glädje så blir jag nu Gudmor åt den här prinssesan ..
Jag kommer givetvis inte glömma sara och sanna för de behöver mycket stöd..Å min kära marina och Pilla förstårs,e i mitt hjärta också<3
Men de här är bara någon speciellt med de här..Endast jag vet om det..
jag tror maries man vet också om det ??Har bara en sån känsla av samtalet med honom,senare..

Kan de vara så att vi har levt ett tidigare liv??Att när man dör så fortsätter själen vandra vidare..Endast skalet av oss tar vi farväl av..Ja vad tror ni??
Jag har själv upplevt ställen man för första gången besöker,som man tycker man har sett ,att de verkar bekant..Människor man möter som man inte känner,tycker man de verkar bekanta..jag vet att jag är inte ensam om de här..
<3 <3 <3
Fortsätter i morgon,är trött..Godnatt o sov gott och tack för att du läste..De finns en mening med livet glöm de aldrig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0