Trött,som fan

Kl e nu över nio på kvällen..Jag e så trött så jag skulle nog kunna ha somna redan sju i kväll.men har håll mej vaken..
Jag mår ingen vidare i kväll,jobbigare än vanligt..Känns som jag inte är hemma i mitt eget hem,fattas nått..Själv klart Jenny.Men de är nått mer ??Skum känsla..man kan som inte peka på det,de här är problemet och ta tag i det..Känns som jag håller på gå mer sönder i mej..Saker och ting är som de inte ska va,och jag vet inte vart jag ska vända mej,jag har som ingen brum brum i mej..Annars har jag alltid känt Kämpar stake i mej,Haft ett mål i livet,men nu vill jag bara att mina döttrar ska komma vidare i deras liv.stå bli starka,med kärlek och så..Älskar dem<3<3så mycket...
Men mitt liv ,mitt eget liv ,,,ja??Hm???De spelar som ingen roll igentligen nu...Vart jag hamnar,Hur det går,Vad som händer...Önskar få sticka ner huvudet i snö högen..Tänka en stund
- JAG VILL VA SJÄLV..-Bry er inte.-((Jag orkar inte va glad NU.)).-Jag syns inte..
Vet inte varför de känns så?för de är igentligen inget speciellt som har hänt,Jag bara har jobbigt med mej själv..Känner så..Hoppas de är tillfälligt..kanske pms eller så??ALLT är bara så tungt..TUNGT...
Nu ska jag hjälpa flickorna,o sen sova
Godnatt kramis
och sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0