tors

Har försökt fått tiden att gå med datorn,fb,blogg,sen aftonbladet,sen youtube  mm,,,,idag...Prata lite med en på jobbet,idag...Om jag skulle försöka ta mej upp på måndag,hälsa på...Ärligt talat..fattar jag inte hur de ska gå?Ingen lust,idag...Över huvudtaget tänka på måndagen..mm..men de är nog bra att ha lite framåt planer...jag blir ju så varm innom mej när jag fixaar,det..Då släpper de som ett problem.Å man känner man får lite styrka att man har fixat de faktiskt...De som jag är orolig över de är om de är mycket frågor,känsliga frågor,,Nära frågor,,så   vet jag som inte vad jag ska säga...om jag inte kan svara..ja jag vet inte???men de är jobbigt.
Annars fick jag i väg sanna till skolan o sen hämtade jag henne åxså..
Pratat med jennys kille i telefonen...Känns som han är skum,på nått sätt..Varför säger han att en sån här grej kan göra att flera gör det,blabla,o sista meningen men du har väll koll på det?Uch de va olustig känsla av dem orden..
Hör av mej senare
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0