Själv nästan

Jag har vart hemma hela dagen,tog o tvätta lite,i tvättstugan.Sen nån sväng med hundarna..
Har tänkt jätte mycket på allt,som har vart ,å passerat i mitt liv..I bland kan de kännas så hopplöst,men ändå finns de en väg ut ,en liten stig¨,eller så...Ut...
Hämtade min lilla dotter i från stan,hem igen..De var fullt ös,iallt...Tjat om göra ett hål ,med smycke i läppen...Jag tycker själv de är jätte fint,men hon är tok för liten ännu..Bara 13..Så hon får minst Vänta..Åh va arg hon blev,på mej..suck,
Nu går melodifestivalen på tv,tycker de är så där..Känns inte samma sak,nu..ve inte men jag tror de är jenny?
Fast hon var en hel del i sth,hos lesli,sin pojkvän senaste åren,så ändå är de nått,jag kan som inte smsa henne eller ringa henne..
Saknar henne så<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0