Lördagen

Trodde verkligen jag o min lilla flicka skulle till stallet idag,men vi hade inte pratat samma språk igår o idag..
Hon fick skjuss av Lise lott,en jätte gullig tjej i sina bästa år,med en tösa på 6 ,nånting..Hon kom med sin hottad sport golf,röd...När jag å sanna stod o vänta tillsammans,vid saras  livs,en bit bort från vårt hem..Hon e så full av energi,Liselott...alltid såjätte glad,närman ser henne.....Jag passa på med min labbe ta en sväng runda....el kiss runda???
sen hämtade jag från stallet sanna senare,,,Jag har inte gjort så mycket mer i dag...Plockade ihop jennys saker ner till källaren...Jag har insett Hon kommer inte tbx mer...mitt <3...
De gör så ont,men jag älskar henne o hur den är så måste jag acceptera att de är så nu...
Vist i bland tappar jag greppet,Å kan tycka shit om allt om det...


Titta på melodi festivalen med sanna o jörgen
Snart sova
Kram o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0