<3

mm,nu e de kväll igen..Fast jenny har dött så fortsätter tiden o verkligheten för oss,har jag märkt..
Trotts allt att de känns så konstigt,så tomt på nåttvis...Svårt att förklara..så går det vidare livet...

Idag har jag visat kortet på min jenny,taget i bårhuset,när jag skulle hämta sanna från stan på parkeringen åt en bekant som jag såg...Berättade som de va o visa korten i telefonen på barnen..Jag var på nått vis stolt,fast hon var dö på kortet..Jag älskar mina barn ,alla tre,å e stolt som f-n över att jag e åt dem mamma<3
fast jenny e avliden..
De va så naturligt att visa och säga det,så jag tror den människan  tyckte de va jobbigt,men sanningen är  att man tror inte sånt händer sina barn,,,kan va vem som helst som blir drabbad.?.( ((se de hände ju mej))
Men jag älskar jenny för det,fast de gör så ont,så de e uhhh..Jobbigt,jobbigt..Å man fattar inte hur de ska gå,att de överhuvudet ska gå..
Jag tror barna har de Tuffare nu en förr..

Nu sova
Godnatt o drömm sött alla ni...Kramis från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0