26feb

Tog lilla sanna till skolan i morsse,vi åker alltid gamla vägen(innan e 18 kom tog man den)....Passerar svedvi kyrka,jag blickar dit och säger för mej själv,saknar dej...
musiken ur sannas mobil var Nightwich,som va på,hela vägen i bakrunden,, till skolan.vi snacka om allt möjligt..
Hon skulle följa med isabell hem i dag...(en  himla go klasskompis)jag är känner mej så lugn att sanna har så goa tjejkompisar,som ställer upp för henne,i alla lägen,å allra helst nu..De visar verkligen att de finns för henne..De är vid sådanna här tillfällen man behöver många runt sig..Att man inte behöver va stark,att de är tillåtet att må dåligt,de vore ju mer onormalt om man inte gjorde nått..Å framför allt dessa tretton ,fjortonåringar är så otroligt nyfikna av sig ,och inte ger sig ,förän de har fått svar,,,att de tjatar sig fram genom muren..De gillar jag...Sånt skulle vi vuxna ha mer av..Å alla ni som tycker era tonåringar tjatar ,se de här posetivt,ÄLSKA DERAS TJAT..
<3 <3 <3
På vägen hem i allafall så var jag in i Konsum en snabbis,å handla.
Kasta lite sen på Återvinningsstationen i Hallsta..
Å tog mej hem igen..
nu ska jag vila,allt tar så på en...återkommer senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0