Tisdag 23feb

Vakna i natt,somna om,vakna igen,,så har jag hållt på..Skit jobbigt.
Jag frös,har blivit förkyld..Nu är klockan snart halv tio och jag ska knäppa på vatten kokarn,i köket,på bänken..Nu blir de Kaffe...De är nått som jag lever på,så himla gott...
De verkar snöa i dag med=/.....Jag som skulle behöva gå till begravningsbyrån och boka tid.Känns som jag letar  efter ursäkter att slippa  göra det.Men jag har svårt..Finner som ingen ord hur de känns...Jag bara vill inte skiljas ifrån henne.Hon vart bara 20 år,jätte fin,jätte duktig i skolan..Snäll,omtänksam,,,ja allt..
Saknar henne verkligen så de gör ont..
Jag känner mej så förlorad utan henne..Konstigt men jag fungerar inte som vanligt,Mår konstigt..=(
Fortsätter om en stund senare
Tar kaffe<3

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

ja precis :P inte okey :P sommar tack =)

2010-02-23 @ 15:17:42
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0