soligt

Va och hämta lila tjejen från skolan vid ett..Solen skiner så starkt idag...Riktigt skönt,men jag känner ingen inspiration för nått..Vanligtvis blir man piggare och gladare av solstrålarna..
Jag har iallafall nu bokat tid hoss begravningsbyrån,till i morgon...Smsa i väg det åt barnens pappa..Fick ett svar som  om jag får skjuss så kommer jag.Å du har väll jörgen svansande och pappan känner sig över flödig och att jag tydligen var ilsken och han funderar på undvika mej..Snacka om inbillningssjuk TYP..
Mitt sms var tiden i morgon och ett telefon nr,ifall att han har frågor, och han får göra som han vill..Å då är jag ilsken????Jaa,,,vad tycker ni ?
Gör man så i våran värld??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0