Orättvist?

Prata med min egen mamma i telefonen..Vi halka in på begravnings prat,om dag o hur,vad ...Jag sa att jag skulle till begravingsbyrån i morgon,å så får vi se..Jag har som ingen anning om någonting..Sen är de troligen så illa mera i allt de här att de blir väll jag som får ensam ta alla beslut..Ååå jag vill inte=(Jag vill inte vara med om de här.Varför blev de så här(((tanken knäcker mej fast jag vet nu mera fakta,Ändå mal de i huvudet på mej))

De blev prat om mina barns pappa,Åxså..
De värsta är vad hon sa,ja men han är svag o sjuk,så de är så synd om honom,,
Min faster hade tydligen hjälp honom(de jobbar på samma jobb)med lite papper som jobbet ville ha för hans frånvaro och det viste morssan min..

Men jag då?Var finns jag i allt de här??Jag som tar allt,
Min egen Sorg,praktiska,kompisar till jennyde andra syskonen,ekonomiska,,Å han inget,Han klarar inte av någonting mer än ställa till det för sig..Han tar man och tycker så synd om och ställer upp för han osv....Blää för sånt.

Han hade jenny på sin praktikvecka  lite längre tid,,typ treveckor i sträck..Å de var Någon gån oktober el november-09...sen har han istort sätt levt sitt liv med sin fhilipinska..Å inte funnits för jenny..Han har slängt på luren i öra när jag bad om hjälp i dec,just om jenny.Och viste hur skör hon var då..De är bara motarbete..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0