Måndag

En ny vecka föds,Måndag..svinkallt ute,den här dagen-30 Här,runt om kring var jag bor..
Os hockeymatch som jag alltid har tyckt om och titta när de är finland -sverige som spelar,Går på tv nu..Men inget är kul..Inget är sig likt,nu mera..
Jag har igår gjort små mål tbx här i livets dagar,sakta i sorgen,i förlusten,i kaoset,i mitt nya liv som ängla mamma..Typ som att äta fukost,lunch,middag,å lite fika..Å sen att jag ska börja ringa nån varje dag,osv..
Känns bara så overkligt,fortfarande..
Ringde bårhuset och bokade tid för oss,tillsammans.Jag ,min jörgen,och hans son,å så.Smsa barnens pappa om det,för han hade sagt att han ville.Men nu klara han inte av det,menar han på..Jag bad han ta med pilla.(jennys halv syster ,som hade velat följa med)Tycker de här är för familjen..
Alla får väll göra som de vill,tycker och känner..Tänker inte tvinga nån,och vissa som har önskat skonar jag..men jag vet att jenny hade önskat att pappa skulle ta farväl,ordentligt..De kommer en dag vi möts igen,i Änglarnas stad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0