Fortsättning på måndag

Nu är klockan 13,å de är två timmar kvar till jag ska till ing 15...
Tittar på klockan hela tiden,å nu börjar magen leva sitt eget liv okontollerat,av mej...Hjärtat mitt börjar stressa på..Tecken på Nervositet?Oro liknande?
Tittar ut genom köksfönstret,o funderar Varför? händer de här?..Inget vet jag,varför??
Inte först obduktionen som vi vet om du självmant valde bort eller om de va dessa preparat som var orsaken...
eller en blandning?Å gud tog din ängel tillbaks?Jag är inte nån vidare religskös typ...men jag har min vanliga uppfostrans tro..Kristet..som de flesta familjer har??
De är nu 17 grader kallt ute..
Jag hoppas jag orkar skriva mera sen,senare..Kram till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0