13dagar sedan

Mitt hjärta skriker av kaos...Varför?Varför? Lämnade du oss?Jag gråter varje dag efter dej.
Jag Saknar dej,
mitt liv som de var förut.Allt...
20 år vart du,Å jag hitta dej i sängen.

De här var bara sånt jag hade läst om,i min värld.Jag hade förstått att du inte mådde bra,så långt,var jag med..
Du var mitt första barn,jag ville ge dej allt som inte jag fick som barn.Som typ malta resa,ridläger och sånt..Men vart gick de snett??

Nu idag,när jag söker förtvivlat efter svaren så hittade jag massa namn på,som jag inte vist vad de var för nått. i dina anteckningar som var så hemligt.((du skulle nu inte tåla mej alls,de var de värsta du viste om jag hade rotat i dina saker))
Tittade på internet,å luften gick ur mej..Stirrar mej blint på dataskärmen,Chockad,Vad har du gjort?De var sånt piller som inte fanns här i sverige.Olagligt,och recept belagt läkemedel..Biverkningar som du gick med.Å ingen fatta vad de berodde på...Varför sa du inget?När vi var till doktorn..De var ju alla symtom som du hade.Livsfarligt preparat.Jag gråter å gråter..
Varför labborera  du med ditt liv?Jag fattar inget..Varför gav du upp alla drömmar?om eget företag och att du skulle ha flera barn om tio år..Allt jag läser i din elevkalender som du hade skrivit i,nu....
Jag lät dej ha frihet under eget ansvar sen du blev 18,eller lite tidigare var de nog ..Du var ju den här försiktiga lugna tjejen,skötsam o pålitlig..Drömdottern,som man kallar det för..Alltid gick de bra i skolan..alla tyckte om dej..Varför Hände de här?Inget brev,endast din dagbok,som jag har läst,om o om igen..Jag förstår inte.Jag hoppas de är en mardröm och jag vaknar igen.Det är min och våran Högsta ÖNSKAN,här hemma..
Inget är sig likt,utan dej..Jag saknar dej<3
Nu ska jag vila en lite stund
Kram på er alla


Kommentarer
Postat av: Saara

Jag saknar henne så mycket. När hon gick bort så kändes det som om en del av mig dog. Det kommer bli tufft att komma tillbaka tillvardagen efter allt men tillsammans fixar vi det mamma! Jag älskar dig! <3

2010-02-24 @ 22:38:22
URL: http://flickansaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0