Tolka mej rätt

Tolka rätt nu,jag är ingen ond människa,vill alla andras bästa,men när man får höra från en -men han är ju sjuk?jo de fattar väll jag oxså,men man kan ju inte fly ifrån verkligheten..Den kommer ju alltid i kapp en.
 Barn behöver en hela livet ut,och de är inte då de passar en förälder, utan då när barnen  säger ,som man ska släppa på allt ...Fan ibland undrar jag om inte de skulle va en skola  för många föräldrar innan de får skaffa barn?de är inte konstigt att så många barn mår psykisk dåligt här i sverige.....


Bara en sån sak att höra från nån,mitt i detta kaos som börja 5 februari,-Kan jag göra något för dej?Betyder mer än jag kan föklara...men de va två som de kom ifrån....Förstå mej, att nu inser man vad man betyder för vem..De finns som inga ursäkter....Förstå! att man tar avstånd,för sådanna människor finns inte plats..Ingen ska ta sånt,när de drabbar en...


Jag tänker på en familj som miste sitt hem2010 .Allt brann ner o bort.(minnen,foton osv).Jag viste vem de var,och första reaktionen från hela oss(mej o jörgen) var ju kan vi göra nått?Och inte umgicks vi familjer,men en helt KLART NORMALT reaktion....Vi finns här,o ställer upp...De kan faktiskt DRABBA en annan,en dag..Och va de uppskatta det..Man kan inte va så EGO,att man blundar för sånt..
ha en bra dag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0